dimecres, 20 de març del 2013

Els alumnes de l'aula d'acollida hem fet la mona

Els alumnes de l'aula d'acollida hem fet la mona:

El dimarts 19 de març del 2013 vam fer una mona de pasqua amb els meus companys de l'aula d'acollida érem :Abraham, Ricardo, Ismail. Primer vam agafar tot el que necessitàvem per fer la mona: els estris, els plomalls per decorar i els ingredients. Després férem la mona i finalment ens la menjarem. Els nostres convidats eren : Alex i la Marta ens van dir que la mona era boníssima!
Bilal

La mona

Ahir a l'aula d'ala de collida érem: l'Abraham , en Bilal , en Ricardo i jo i vam fer una mona de Pasqua, la vam decorar i la vam menjar.
Ismail Rhezil

La mona de pasqua

Ahir van fer la mona de pasqua per menjar-la. La vam fer en Bilal ,en Ricardo, l'Ismail i jo. Vam convidar a l 'Alex i la Marta i ens van dir que la Mona de Pasqua estava boníssima.
Abraham

La mona de pasqua

Ahir vam fer la mona de pasqua a l'aula d'acollida. Va ser molt divertit perquè em va agradar cuinar i perquè ho puc intentar fer a casa.
Ricardo

La mona de pasqua

El dimarts passat vaig fer el pastis de la mona de pasqua. Era molt bo i ho vam fer molt bé. Vam
treballar tots junts i tots ho vam aconseguir. La xocolata estava molt bona i la crema de cacau i els
lacasitos també.
Luis Fernandez.