dissabte, 12 d’abril del 2014

LA MONA DE PASQUA 2014


LA MONA
Ahir a la tarda vam fer la mona. Primer, vam trossejar una rajola de xocolata. Després, vam posar els trossos de xocolata al microones per escalfar-la i desfer-la . Teníem el pa de pessic tallat i vam untar la melmelada a sobre de les dues meitats del pa de pessic. Vam ajuntar les dues meitats del pa de pessic. Vam abocar la xocolata desfeta a sobre del pa de pessic i la vam escampar amb l'espàtula. Per últim, vam decorar la mona amb:
ous de xocolata, confits i plomes.
Vam parar taula i després vam menjar la mona. La mona estava molt bona i m'ha agradat molt fer la mona.
Khuslen

LA MONA

Quina pensada per donar gust el dijous van fer la mona de pasqua i quina pensada pel gust el pa de pessic. El tallem per la meitat i li posem la melmelada a las dues meitats i la untem pels costats i per sobre i el decorem amb pollets i amb plomes i amb uns ous que porten xocolata i es talla en trossos i ens la mengem. Quina pensada per donar gust a la mainada!
Luis

La mona
El dijous vam fer la mona de pasqua amb amb tots els de l'aula d'acollida i quan vam acabar de preparar la mona vam tenir que parar taula entre tots. La mona estava molt bona i la vam acabar en un tres i no res. Vam tenir que desparar taula i llàstima que ja s'havia acabat perquè ens hauríem menjat més. Després ens vam tenir que anar cap a la classe. La mona estava molt boníssima!
Franklin

LA MONA
El dijous vam fer un mona de pasqua amb els nens d'aula d'acollida i la mestra que ha sigut molt generosa al deixar-nos fer-la i menjar-nos-la. Em va agradar molt perquè portava xocolata, melmelada, pa de pessic i la vam decorar amb plomes, confits i ous de pasqua. Després vam parar taula amb plats ,una cullera i un plat gran per posar la mona. I també em va agradar perquè algun dia podrem fer la recepta a casa. Després teníem que anar a rentar-nos les mans i anar cap a la classe. La mona estava molt bona.
Ricardo
la mona
La tarda de dijous vam fer una mona. Li vaig posar melmelada a sobre del pa de pessic, després li vaig posar un altre pa de pessic a sobre i vaig abocar la xocolata a sobre del pa de pessic. Per acabar la decorarem amb: ous de xocolata, confits i plomes de colors. Yitie

Ahir vam fer la mona i ens la vam menjar. Em va agradar una mica perquè la xocolata es va cremar una miqueta.
Katherine

Ahir em va agradar fer la mona i menjar-me-la.
Alejandra

Fer la mona és divertit i el que més m'agrada és decorar la mona.
Kimberly

Dijous al matí vam fer una mona.
Estrella